تحلیل آبکی سایت حامی اصولگرایی در لارستان!
 
پنج شنبه 7 مهر 1390برچسب:, :: 15:38 ::  نويسنده : مدیریت وبلاگ

یکی از سایت های ارزشی و اصولگرا که در شهر ما فعالیت میکند ادعای جالبی را مطرح کرده است با این تیتر : لارستانی ها با استقبال از دکتر بروجردی نشان دادند که همه در این شهر افکار اصول گرایی دارند!!

 به نظرمن ؛ نویسنده این مطلب خیلی بی اطلاع از شرایط و اوضاع شهر لارستان هستند که این مطلب را نوشته اند !
 برای اینکه ایشان را کمی آگاه بکنم  نکته ای  را متذکر میشوم :  مردم لارستان در شرایط حال حاضر اصلا" برایشان مطرح نیست که نماینده انتخابیشان اصولگرا باشد یا اصلاح طلب , آنها بدنبال نماینده ایی هستند که بتواند برای شهرشان مفید باشد و آرزوی بزرگ مردم که همان استان شدن است راجامع عمل بپوشاند اگر هم میبینید که در آن وقت از دکتر بروجردی حمایت شد دلیلی بر این نبود که مردم به خاطر اینکه ایشان اصول گرا هستند از ایشان حمایت کردند بلکه دیدند ایشان قدرت بالایی در مجلس دارند و میتوانند در ارتقا لارستان بسیار مفید باشند اگر همین مردم روزی حس کنند مثلا" سید محمد خاتمی هم میتواند برای شهرشان مفید باشد بی شک از او هم حمایت میکنند.

  پس نویسنده محترم بی دلیل مردم لارستان را به این جناح وآن جناح منتسب نکن !

 چون مردم لارستان فقط یک چیز از نماینده شهرشان میخواهند آنهم ارتقای لارستان به استان همین حال خواه نماینده اشان اصولگرا باشد یا اصلاح طلب!

 پس قبل از نوشتن مطالب کمی مسائل را تحلیل کنید بد نیست!

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







welcome
درباره وبلاگ

سلام محتوای این وبلاگ بیشتر نگاه انتقادی به موضاعات جامعه از جمله موضوعات مشکلات شهرهای کشور؛ ورزش مخصوصاً فوتبال و قربونش برم سیاست که پر از سوژه برای انتقاد است! امیدواریم این انتقادها به کسی بر نخوره اما اگه خورد دیگه خورده کاریش هم نمیشه کرد پس بهتره جنبتون و ببرین بالا!!!! با تشکر گروه نویسندگان دیالوگ
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان wellcom و آدرس dialog.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 119
بازدید کل : 47024
تعداد مطالب : 64
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1